Puh!

Jag får inte jaga cyklister eller hoppa på stora svarta hundar, ej heller stora människor som går med stora pinnar. Det gör jag inte heller, jag bara motionerar mig, ju!

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig." (Nalle Puh)




Det påstås att jag har vissa likheter med Puh, närmare bestämt runt magen,  det påstås också att jag har vissa likheter med Nasse. Värst vad det påstås mycket ...

Jag har i alla fall mera päls än Puh och mera muskler än Nasse. Framför allt har jag inte Nasses pipiga röst. Det jag har om magen är mest muskler, under pälsen är min mage som en tvättbräda. Så var finns likheterna? Jag bara undrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0