Jag också ...

Även om Tina av någon outgrundlig anledning inte säger nåt om det, måste jag  få säga att också jag är en hårt arbetande hund. Det är jag som sköter den professionella delen av vakthållningen. Jag har också hand om alarmet, dvs jag skäller som, jaa som bara den, om det kommer nån obekanting. Tillsammans är vi helt enkelt oslagbara!

Som bisyssla har jag att spåra upp Tina, men det är ju mera en fritidssysselsättning. Som ni ser på min kroppshållning så är jag både uppmärksam och alert. Helt nödvändigt, som sagt med Tina i sällskap. Samtidigt måste jag säga att det är ett sätt att hålla mig i trim. Vem vet, jag kanske har en framtid som sakletare, stigfinnare o livräddare ...


Pararbete


Efter en dags hårt arbete är det skönt att få ta igen sig!

Efter jobbet

Kommentarer
Postat av: julle

kom igen nu, kan inte nån av er skriva nåt snart

2007-11-07 @ 19:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0