Brev

Jag har fått brev från min människa som roar sig på annan ort, UTAN MIG! Som om det skulle vara möjligt.

"Älskade lille morsgrisen, jag saknar dig jättemycket. Sköt om dig, Tina o husse. Se till att ha varmt på dig när det är kallt ute. Har du fått några trevliga promenader, träffat Sasha eller nån annan snygging? Jag kommer hem på måndag.

Puss, puss lilla skruttis."

Suck, morsgris, skruttis - skulle det vara min macho-uppenbarelse? Ska hon fortsätta ge mig såna benämningar kan hon gott stanna borta ett tag till. I varje fall 1 timme till. Jag klarar mig ... snyft.

Kommentarer
Postat av: sasha

FYYYYYY en sån taskig människa!

2007-12-14 @ 20:23:53
Postat av: Lars

Är du "samma virrpanna som vanligt"??

2007-12-18 @ 21:00:41
Postat av: Calle

Virrpanna? Jag förstår ingenting ... Jag är en lugn och balanserad machopersonlighet som för ett stillsamt tillbakadraget liv utom när det vankas mat, promenader, träning, stora människor med bullriga röster som fäktar med armar o ben. Plus stora svarta hundar som inte förstår hur stort mitt revir är.

2007-12-19 @ 08:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0