Berglinare

Här har dom också fått för sig saker, att jag är av nån speciell ras. På kursen kallade fröken mig för "den där mini aussien". Då blir man ju nyfiken. Så här ser en sån valp ut.  Rätt gullig måste jag säga.




En vuxen tik,  lite rund om magen, kanske? Hon verkar också ha lätt att lägga på hullet.  Fast jag är ju karl, så på mig blir det bara muskler. Det som inte är muskler är pondus.



Det här skulle nästan kunna vara jag. Fast det är det inte.



Egentligen är jag rätt nöjd med att vara den jag är. Rumänsk glädjespridare, arten Salig Blandning.

Berglin

Hoppas mina läsare är lika skarpsynta som min sällsynta rasblandning.




Kommentarer
Postat av: julles matte

snälla Calle, det där var nästan för svårt för en skumögd människa i sina bästa år men inte alls de bästa glasögonen

2007-12-06 @ 21:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0