Återställare

I morse tog jag mig en återställare. I o för sig hade jag inget att skälla på - tror jag - men jag skällde i alla fall.  Jag tog i med ordentligt magstöd o det lät mäktigt. Vilken skillnad mot de läten jag gett ifrån mig de senaste dagarna!

Ur dagens övriga händelser: En stillsam flirt med en liten flicka, människoflicka alltså, hon hade såna där mjuka, varma händer som jag tycker om. Hon sa "nice dog" till mig fast på polska. Närkontakt med en gammal dam som jag stötte ihop med under middagslunken, sen med en STOR karl. Gick helt OK, även med den senare. Jag måste väl tillstå att det var Tina som tog initiativet båda gångerna. Men i alla fall!! Betänk att ingen av dom hade nån mat i händerna. 

Apropå mat - nä det är lika bra att inte tänka på det. Jag får ändå inget mera idag.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0