Mitt hjärta klappar för Tequila

Tror nästan att jag blev lite förälskad igår på kursen. En ung golden retreiverflicka med underbara ögon, djupa som brunnar, de mjukaste, rundaste, lenaste tassar och en päls som honung o silke. Jag vet ingen så fin! Hon verkade så snäll, så jag vågade faktiskt gå fram och nästan, nästan pussa på henne.

Hoppas, hoppas att vi får träffas igen. Kanske nån träningskväll? Annars får jag vänta ända till efter jul när vi ska på kurs igen. Till dess får matte verkligen skärpa till sig och träna ordentligt med mig.

Under teoripasset var jag lite ouppmärksam, passade på att hälsa på några människor i stället. Det gick bra, fast dom fick inga nästan-pussar, bara lite sniff-sniff i noshöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0