Borta Bra Men Hemma Bäst

EroTIKEN Vilda, som är av märket foxterrier, är den mest erotiska dam jag träffat. Hela tiden skulle hon sticka rumpan upp i nosen på mig. Fast jag klart visade att jag INTE var intresserad. Att bara bjuda ut sig så där ... ?  Då var det mycket bättre med tant Iris, som är border collie. Vi gick på långpromenader tillsammans men när tant ville leka med mig, då morrrrade jag jättemycket. Sen blev det lugna gatan stigen igen.  

Morra fick jag göra åt de andra också, Garbo, Smulan, Douglas o Ninja. Den enda jag inte behövde morra åt var katten.  I sanningens namn måste jag tillstå att han i stort sett ignorerade mig.

Nu är jag hemma igen och firar min födelsedag. Jag har inlett med att  vara  ute i skogen. Tina o husse var med också och jag sprang, fram o tillbaka hela tiden, nä, jag FLÖG fram, det var på nya stigar där jag aldrig varit förr o det var så otroligt roligt att jag var tvungen att upphäva ett  GLÄDJETJUT (det lät mera som ett piip, ack ja, man gör så gott man kan). Lite träning gjorde jag också, "magneten" t ex. Nästa lördag har vi kurs igen o då måste jag visa att jag gjort läxorna.

Det ringer på dörren, måste vara gratulanterna som kommer strömmande ... jag voffar så dom hör att jag är hemma!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0