Star quality


Det har hänt några olyckor på sistone så nu har jag varit hos doktorn. Mycket trevlig sådan för övrigt. Hon sa att jag har filmstjärneutseende. Ni kan ju se själva! 








Nu äter jag medicin mot urinvägsinfektion o därmed ska det vara slut på olyckorna. För säkerhets skull tog hon blodprov på mig också för att se att allt var OK. Det var det! Finfina värden hela vägen. Frisk som en nötkärna, pigg som en mört, glad som en lärka.

Stomatolleendet måste jag göra nåt åt, sa hon doktorn. Dvs fixa tandstenen. Människan får väl ta o ordna det. Numera lär det gå med ultraljud.



Kommentarer
Postat av: julles matte

Jag ska kopiera detta inlägg så att beundrarna på HH också får läsa.

2010-02-15 @ 19:59:20
Postat av: julle

haha, trodde matten att hon kunde sånt? nänänänä, det gick inte.

2010-02-15 @ 20:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0