Sen sist

Utifrån aktiviteten på min blogg skulle man kunna tro att absolut ingenting har hänt. Ingenting kunde vara mer fel! Det är människan som det är fel på, varken mer eller mindre.

Följande har faktiskt hänt: Har varit spysjuk OCH skitsjuk. Samtidigt. Har varit husse- o mattelös en hel vecka, drygt medan dom var på utlandet o roade sig. Vi hade en nanny som skulle ut o lufta oss. Trodde hon ja. Ville inte jag, nä.
Fast det här var ju länge sen, så det är preskriberat.

Nu har snön kommit. Äntligen. Jag rullar mig i snön o det är härligt.  Apropå härligt så var det länge sen jag träffade Julle.

Så här mycket snö är det inte, men ni får bilden för att ni ska komma ihåg hur jag ser ut. Det var som sagt länge sen sist.


Kommentarer
Postat av: julle

men vi kanske kan ses på söndag?

2009-11-07 @ 21:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0