Utslagna festprissar

Låt mig presentera delar av mitt nyårssällskap:

Här har vi Dame Iris, Ramneå gårds leading lady i vila på kökssoffan.

Dame Iris vilar


Bombnedslaget o tornadon Vilda på väg att krypa ur bild.

Vilda kryper ur bild


Calle, min ständige följeslagare, på sin vakt.

Calle spanar

Så har jag det!

Med det sällskapet får man roa sig själv. Så jag lärde mig gå i trappor. Både uppför o nedför. Allt för att slippa bli buren, det är faktiskt ett ovärdigt sätt att förflytta sig på.

Kommentarer
Postat av: julle

Men Sasha och undertecknad bor hos dig i 2 veckor skulle du väl bli glad???

2008-01-04 @ 18:52:36
Postat av: Tina

Yiipee! Kan du lära mig svimma då?

2008-01-05 @ 12:00:20
Postat av: julle

schyst! Då kommer vi och att svimma är enkelt

2008-01-05 @ 18:49:37
Postat av: Tina

Jag som är dam, tror du det skulle vara passande att lära sig att dåna? Å så kommer du med luktsaltet?

2008-01-05 @ 21:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0