Nätverksträff o djupsnö

Det snöar o snöar o snöar o jag får pulsa o kommer på efterkälken hela tiden. Fast jag får gå lös, utan koppel. Knappt nån idé att vara frikopplad överhuvudtaget.

Det är tack vare att Julle o Sasha flyttat in här som jag får gå lös så mycket. Vilken tur!

I söndags var jag på nätverksträff med rumänska glädjespridare. Jag försökte smyga iväg, Calle hakade på han också. Konstigt , han som hänger människan i kjolarna, f'låt byxbenen mest hela tiden. Han tar sig, grabben.

Calle också


Jag o Valeria på väg ut ur bild (jag tror hon heter Valeria, vi brukar inte presentera oss med namn utan med doft). Här presenterar jag mig.

Rumänsk kamrat


Kommentarer
Postat av: Boss

Kan jag få vara med... när jag kommer till Lycksele i sommar? Fast jag är svensk. Tror jag.

2008-03-01 @ 22:24:42
Postat av: Tina

Såklart!

2008-03-02 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0