En dag i mitt liv

Den lilla som är här på dagarna ibland, är riktigt intressant. Och ett yrväder. Vi har samma bordsskick hon o jag. Får jag uppblötta kulor i matskålen brukar jag också plocka upp dom o lägga dom snygg o prydligt på golvet, en o en på rad. Fråga mig inte varför, jag tycker bara det ser snyggt ut!

Julle hade tydligen ingen matlust alls, eller så har han inlett nån slags hungerstrejk. Alla vi andra, störtdök över lunchmaten, så icke Julle.  Sen behövde vi vila ut, jag på sängen så att jag hade överblick, på madrassen på golvet låg människan o Calle o Julle låg tätt intill. Som han kan snarka! Värre än husse, faktiskt.

Den lilla hade inte tid att vila. Hon höll på med efterrätten, en kanin.


Kommentarer
Postat av: julle

Vänta du bara till det serveras köttfärs eller nåt annat smaskigt. Jag kan inte bara snarka - jag kan morra också.

2008-02-01 @ 18:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0