Slutkörd ...

... efter att ha varit på mingelparty igår. En del bekanta dofter, många obekanta, men alla helt underbara. Jag rullade runt o gnuggade mig flera gånger. Calle var med också, jag behövde då inte skämmas för honom. Han gick runt o hälsade på egen tass, fast nog tycker jag att han hänger matte i kjolarna lite väl mycket. Att han inte uppnått min höga mognadsgrad ännu måste man förstå. Somliga av oss behöver bara mera tid.

Apropå hänga i kjolarna, så var det en bekanting där, en fd obesvarad (från min sida) förälskelse, han hade fullt schå han med alla damerna. Och herrarna. Jämställdheten vovvefierad.

Jag fick det stora förtroendet att slippa kopplet också. Det händer inte alltför ofta. Matte tror att jag kommer att rymma, men det gör jag inte. Jag bara ser mig omkring och jag VET att jag klarar mig. Annars skulle jag väl inte vara här? Med min bakgrund är det väl inte så konstigt att vilja vara lös o ledig emellanåt.

Som ett bevis på min generösa o ödmjuka natur lägger jag in den här bilden. Bädden är min.

316665-2


Kommentarer
Postat av: Tina

Om dig, såklart. Jag förstår din matte, du är ju så oemotståndligt skrattretande. Vi kan träna den här yogapositionen nån gång. Om du har lust och kan hålla dig i skinnet. I skrivande stund inser jag att det förmodligen är en omöjlig kombination.

2007-09-02 @ 17:35:14
Postat av: Carina

Men Tina har du oxså fastnad i bloggträsket?
Kul! ;)

2007-09-02 @ 23:00:45
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0