Ofrivillig bantningskur

Så var det överstökat, veterinärbesöket. Djurdoktordamen  försökte ta tempen på mig, gissa om jag protesterade. Högljutt. Sen tog dom en bild på mitt inre. Det var väldigt vackert och personligt. Speglar väl utsidan, gissar jag. Matte vägde mig, det visade sig att min matchvikt idag är 12,6 kg. Nog för att det modernt med anorektiska modeller, men längre än så här vill jag inte gå. Fast med tanke på min modellkarriär ...  Jag gillar lite runda former. Marilyn Monroe är en av mina förebilder, jag tror hon var en väldigt snäll människa.

Nu känns det som om livsandarna är på väg tillbaka. Jag har t o m norpat en sån där tuggskinnbit från Calle. Han försökte faktiskt ta tillbaka den, men då tog jag till brösttonerna. Sitter fint att gegga på med en skinnbit efter en sån här dag.

Jag har ätit också. Lite (LITE) ris, löskokt ägg, keso, kokt fisk. Riktigt smakligt. Nu är jag väldigt trött.

Kommentarer
Postat av: julle

attans matte. Hon lagar inte dator så att jag kunde läsa att du ville jag skulle komma. Men det kanske märktes att jag tänkte på dig i alla fall? Jagska var ansäll med dig när vi ses, det lovar jag.

2007-09-28 @ 10:09:51
Postat av: Tina

Det märktes inte ... men det kändes. Nån slags vibration, sen spydde jag. Men det ska bli roligt att träffas igen. Var ju så länge sen.

2007-09-28 @ 21:29:00
Postat av: Leya

Vad söt du är fast du är så liten... Jag väger nästan 3 ggr så mycket som du. //Leya

2007-11-25 @ 21:57:38
URL: http://leyaridgeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0