Nya tider, nya vanor

Numera går jag på grötris, alternativt snabbmakaroner, köttfärs (rå eller lättkokt), ekologisk rapsolja, Doggevit o Dr Zimmermans vitaminer, alltsammans strösslat med rårivna morötter. Riktigt läckert. Givetvis är det inte tal om nån bordsservering, sånt tillhandahåller inte det här plejset. Jag posar bara för att visa HUR DET SKULLE KUNNA VARA.

Bordsplacering



Nu går jag också varje morgon med husse till jobbet, i sällskap med Calle. Jisses, vad han stretar emot. Lite styv i korken har han allt blivit efter den där kursen. För min del anser jag det vara under min värdighet att utsätta mig för sån påverkan.

Om matte masat sig upp i tid kommer hon och hämtar oss vid lunch.

Min kompis Lordi har opererat knät. Jag har blivit ombedd att kissa på hans gräsmatta. Det gör jag så gärna, han har lite svårt att gå, gör väl ont kan jag tänka o så har han bandage o grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0