Hjärnskrynklad


Aaah,  vilken fin och förstående människa jag träffat idag. Vi förstod varandra omedelbart, utan ord.  Jag har hennes ordlösa ord på att jag inte bara är en skönhet, jag är intelligent också. Som om JAG någonsin tvekat. Till min läggning är jag vårdande, omhändertagande o går bra ihop med problemhundar. Ja, jag har ju Calle, som ni vet.

Jag är mycket stolt över min svans, jag bär den högt o vispar gärna runt med den så att mina ljuvligt kvinnliga dofter får sprida sig.

Måste tillstå att just idag  var de inte så kvinnliga (men läckra) för jag "råkade" , precis innan vi skulle ge oss iväg, hitta en fläck med gammalt surströmmingsspad ute i parken. (Jo, det är sant!) Jag var bara tvungen att gnugga i mig, rejält. Jisses, vilket gorm det blev!  Som om det var nåt att hetsa upp sig över ... den naturligaste sak i världen. Aldrig blir man klok på människorna.

Allt det vi pratade om vill eller ska jag inte berätta om.  En hel del känsliga saker behåller jag för mig själv. Men jag har i alla fall sagt att en rumänsk glädjespridare till gärna får flytta in här.

Blev utsatt för den uslaste av nesor när jag kom hem, badad över hela kroppen med SCHAMPO!!!


Kommentarer
Postat av: Astrid

vad spännande att du varit hos en hundpratare, fast jag vet inte om jag tror på sådant?!

2007-10-24 @ 14:59:03
URL: http://vilddjuren.doggyblogg.se
Postat av: julle

jo, dem är lite jobbiga dem där människorna. Jag har råkat ut för samma sak. Fast du luktar gott i alla fall

2007-11-03 @ 19:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0