Friskhetstecken

Jag är glad som en lärka, pigg som en mört för nu är jag frisk! Så frisk att jag bara var tvungen följa husse till travbanan i kväll, nosa in lite härliga stalldofter, hästmockor, kattpink, helt underbart.  I morgon återinträder jag i arbetslivet.  Matte ska bort o tar Calle med sig, så det passar alldeles utmärkt att följa husse på jobbet och göra en insats för bruttonationalprodukten.

Med den utmärkta rehabiliteringsplan som husse o matte gjorde upp åt mig var det aldrig nån risk att jag skulle hamna i utanförskap o bidragsberoende, inte! Hör du det statsministern, socialministern o arbetsmarknadsministern.

Du får förlåta mig, arbetsmarknadsministern, men när Calle var sjuk o låg nedbäddad i sängen på tidningar så pinkade han på dig. Också ett friskhetstecken ...?

Frisk


Kommentarer
Postat av: Astrid

Vad skönt att du mår bättre Tina, det är aldrig kul att va sjuk.. Oliver, Lina och Kajisa hälsar :D

2007-10-03 @ 08:14:55
URL: http://vilddjuren.doggyblogg.se
Postat av: Astrid

Oj, glömde säga.. Vad fin du är på bilden

2007-10-03 @ 08:15:36
URL: http://vilddjuren.doggyblogg.se
Postat av: Tina

Tack Astrid för omtanke! Hälsa tillbaka till vilddjuren.

2007-10-03 @ 10:33:53
Postat av: Lena

Hittade hit via Astrids blogg! Trevligt att läsa här och skönt att du mår bättre och vilken lurventuss,så gooooooooooo

2007-10-03 @ 14:23:22
URL: http://www1.freewebs.com/coolahundar/
Postat av: julle (ständig 1:e friare)

Härligt att du är på benen igen. Jag ser fram emot att få sniffa dig i baken. Det luktar säkert ännu mera intressant nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0