Typiskt, övermåttan typiskt

Tänkte dejta Julle på söndag men då ska jag vara inhyses hos stormatte o storhusse. Där får jag mycke' korv o korta promenader. Nån promis bort till träningscampen blir det definitivt inte. Såvida inte husfolket behagar komma hem i tid, nåt som jag starkt betvivlar. Jag vet precis hur dom ser ut när dom kommer hem. Hålögda, urlakade, illaluktande. Dom tänker bara på att roa sig själva.


Utebliven dejt

Jag får väl sitta här i snön o sukta ...

Förresten, jag saknar Hessu o Lordi också. Mycke' jättemycke'. Tror inte att Lordi är riktigt pigg. Han ser lessen ut, bara lite glad när han ser mig.


Kommentarer
Postat av: julle

Älskade Tina. Jag tror det var lika bra att vi inte stämde nån träff i dag. För jag är sååååååå trött efter träningen.

2007-11-11 @ 18:43:52
Postat av: Astrid

Jag har ändrat blogg.. bara så du vet.. den jag hade krånglade så mycket så nu har jag skaffat en anann.. www.vilddjuren.blogspot.com så länka gärna till denna istället och gå in och skriv på min blogg :D

Vilken fin bild på tina i snön :D

2007-11-11 @ 19:25:07
URL: http://www.vilddjuren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0