Söndags-gåborts-visiter

I morse tog äventyrslustan o frihetslängtan överhanden. Jag KUNDE inte bärga mig. Kröp ur halsbandet o pinnade iväg det fortaste jag kunde men sen såg jag en oerhört trevlig fyrbent liten sak och den MÅSTE jag bara kolla in. Han gillade också att göra änglar i snön. Bäst som vi står där o bekantar oss blir jag KOPPLAD!


Kopplad

Egentligen får jag skylla mig själv, lite godis som jag inte kunde motstå, kom i vägen för mina fortsatta planer.

I eftermiddags gjorde jag visit hos några människor, som var riktigt trevliga, fast de hade varken korv eller köttbullar. Herr'n i huset blev riktigt charmad av mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tror väl jag det att herrar blir charmade av dig. Men inte pinnar du iväg till mig inte, vad har jag gjort för fel?

Själv kan jag inte pinna iväg från matte alls. Hon har alldeles för goda godisar nuförtiden.

2007-11-18 @ 20:02:09
Postat av: Tina

Du? Gjort fel? Du är väl som jag ofelbar?

2007-11-18 @ 20:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0