Long time, no see

Tänk om jag hade sluppit det där eländes kopplet! Tänk, vad vi skulle ha sprungit! Vad gör väl en stukad tumme, vad gör väl ett haltande ben när man ses efter nästan ett halvårs indragna gemensamma promenader. Platt intet! För övrigt var du dig lik, nosen i rumpan trots att den för dagen inte var helt till sin fördel. Hade väl fått i mig nåt konstigt.

Jag har sagt till min människa att du ska få kalendern där jag posar som kalenderflicka. Så kan du titta på mig varenda dag.

Om nån frågar säger jag att vi är bara vänner. Överens?


Kommentarer
Postat av: julle

Puss på dig min allra käraste kalenderflicka. Jag ska sniffa på din bild oavsett vilken månad det är.

2007-12-29 @ 19:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0