Min totala re-makeover

Mitt nya jag och mitt forna jag. Den skarpsynte upptäcker också att det fattas en tand i garnityret, nertill framtill. Den blev jag av med när jag var hos doktorn sist. Alla ni som trott att jag var överviktig, nu kan ni se hur fel ni haft. Jag är hur slank som helst. Dessutom har jag fått höra att jag har ett bra förbröst. Ha! 

Tänk vilken skillnad det gör att bli behandlad av ett proffs! Det var en riktig hundfrisörska som var här. Hon förstod verkligen att ta fram min personlighet. Nu ser jag ut som större kinesisk nakenhund med päls. Min svans som människan inte lyckats fånga med kameran,  klippte proffset fram så att den hänger som en gardin o vajar för vinden i takt med mitt goda humör. I den här värmen är det rätt behagligt att uppträda som bepälsad nakenhund. Att bli av med tovorna är inte heller så dumt.  

Nu ska jag få ett nytt halsband, ett som går ihop med mina färger och passar mitt nya halsmått. 
 





.

Ungefär så här såg jag ut innan. Människan tog faktiskt en bild av mig på trimbordet men hon har lyckats klanta till det så den är borta. Plus en massa andra bilder. Suck!

Kommentarer
Postat av: julle

yyyyyyyyyyyyyyl

2010-07-17 @ 20:15:25
Postat av: Carina isaksson

sötis...du e såååå grann Tina.

Halsbandet kommer sitta som en smäck på en skönhet som du

puss puss

2010-07-19 @ 23:05:21
URL: http://stoltmatte.doggyblogg.se
Postat av: Carina isaksson

Gullejunet...så fin du är & nu är ditt halsband klart;)Hälsar min mams

Snyggare än snyggast å släng er i väggen alla andra vovvs på flera mils avstånd säger ja bara....min mams kan var duktig då det gäller att göra sånt.

jag har ju oxå några att glänsa i....passar en sköning som jag med värsta svansplymen;)

Nu passar vi liksom ihop...alla mina bruttisar har såna.



vovvs på rig...nospussar från Luckyprinsen

2010-09-09 @ 17:14:04
URL: http://stoltmatte.doggyblogg.se
Postat av: sasha

http://www.hundhjalpen.se/hundar.aktuella/jessie/jessie.htm

Jag vill gärna träffa den här tjejjen. Matte & mårrmor säjer att det inte ska vara fler hundar i deras flock... kan hon inte flytta hem till er? snäääääääääääääääääääääääälla....

2010-10-24 @ 17:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0