Funderationer

Jag hoppas det lugnar ner sig här snart. Aldrig är dom hemma, jag o Calle får hänga med till travbanan o är inte speciellt intresserad av hästar, dom är bara rent allmänt sådär OK. Däremot av själva banan o omgivningarna, som luktar gott av hästskit o korvgrillning.

Det pratas "fara-bort-på-semester-utan-hundar" här hemma. Undras om jag kommer att få träffa Julle nånting i sommar?  

En annan sak jag funderat en hel del på är varför jag inte får lägga mig bland blommorna i rabatterna.

Kommentarer
Postat av: julle

Jag har hört talas om riktig hundsemester. Du och jag ska åka till ett alldeles eget sommarhimmelrike. Ja, Sasha och Calle får också följa med om de håller sig i bakgrunden. Men reseledaren har inte talat om vilket datum det handlar om så jag har inet hunnit planera matsäcken än...

2008-07-04 @ 22:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0