Riskfritt?

Jag ska tydligen tas till en sån där hundhjärnskrynklare. En som ska rota omkring i min själs innersta vrår och fråga "hur upplever du din situation just nu?", "det jag hör att du säger, är ...", "hur är/var relationen med din mamma?" Verkar jag obalanserad, nervös, stressad, ojämn i humöret, har jag svårt med kamrater ("relationer")? Nä. Sover jag dåligt, har jag mardrömmar? Nä. Ska då detta vara nödvändigt?

Julius, du min vän och förtrogne, du som varit utsatt för en hel del kurser o annat spök, är det riskfritt? Det verkar ju inte ha lämnat några allvarligare spår hos dig.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Oj, ska du till en hundpratare? vad kul. Jag vet inte om jag skulle våga ta mina vilddjur till ngt sådant. Tänk om de säger ngt dåligt om än.. haha

2007-10-16 @ 20:46:35
URL: http://www.vilddjuren.doggyblogg.se
Postat av: julle

Det är luuuuugnt. Du vet ju att du är bäst!

2007-11-03 @ 19:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0