Typiskt!

Klantigt, övermåttan klantigt! När jag vill posa i nysnö, då har hon inget batteri i kameran. 

Som kompensation visar jag en bild från jobbet. Mina arbetsuppgifter är bl a  kundvård, PR och allmänt trivselbefrämjande åtgärder. Viss vakthållning ingår också. Lön? Javisst, enligt kollektivavtal samt en del s k fringisar. Det kan t ex vara lite smågodis innan jag går igång med själva jobbet, egen stol vid skrivbordet, extramycket kel. Dvs allt sånt som en hårt arbetande hund uppskattar och som ger arbetsglädje.


316665-24


Kommentarer
Postat av: julle

Ja, det måste smärta för en top-model som du. Jag ska be matte sätta kalendern i noshöjd så att jag ser dig ordentligt. Varför byta bild varje månad föresten? Det skulle räcka med en bild på dig och en bild på Michelangelo...

2007-11-04 @ 19:21:41
Postat av: Tina

Där slog du huvet på spiken. Att ingen tänkt på det tidigare ... Det krävs tydligen ett ljushuve' som du. Tack!

2007-11-04 @ 21:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0