Småaktigt!

Bara för att jag råkade komma över lite kycklingrester i sop-påsen kommer jag nästan att svälta ihjäl idag. Alltså, ställer man såna saker precis i noshöjd, så att jag så gott som ramlar över dom, när jag går min sedvanliga nattrunda - ska jag behöva straffas på detta vis? Människan säger att jag behöver inte mera mat, eftersom jag har magen full av kycklingskinn o ben o krås.

Sen att det råkade bli lite rester från själva plastpåsen  o att annat skräp råkade falla ut på golvet är väl inget att hetsa upp sig för. Jag skulle precis gräva ner det under mattan, men jag HANN JU INTE! Husse kom o tog bort mig.

En tröst i bedrövelsen är att Sasha kom ihåg mig på Alla Hjärtans Dag. Jag fick en JÄTTEFIN almanacka. Den  är det sista jag ser när jag går ut o det första när jag går in. Alla andra som går ut o in här kommer förstås också att se den.



Här ligger jag o spar på krafterna. Ser jag övergödd ut kanske? Den som har ögon att se med förstår att jag behövde det där skrovmålet. 

Kommentarer
Postat av: Boss

Nä, du ser alldeles lagom ut. (Jag läser din blogg ibland. Det vore kul att träffas.)

2009-02-14 @ 17:32:16
Postat av: Sasha

jo, Boss är snäll. Honom skulle du nog gilla tror jag.

2009-02-15 @ 17:29:16
Postat av: julle

Boss är en stor mes... fast snäll

2009-02-15 @ 21:48:23
Postat av: julle igen

Människorna ÄR småaktiga. Jag hjälpte till att tömma soptunnan på toa men tror du att jag fick tack för det?

2009-02-16 @ 21:32:53
Postat av: Johanna

Tycker du är helt lagom... :-)

2009-03-02 @ 15:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0