Pust!

En tidsfrist, alldeles oväntat. Människan är inte helt uppdaterad, dom kommer i morgon bitti.

Jag gjorde bort mig igår, sprang ut på gatan för att jaga bort en total främling, en svart fyrbening med vidhängande människa i koppel. Tror nån att det blev uppskattat? Nähä. Mina människor bara gormade o såg förgrymmade ut o jag fick lomma hem med svansen mellan benen.  

Jag förlät dom sen på kvällen med att krypa upp mellan dom o se på fotbollsmatchen. Bäst man ligger där i godan ro o blir kliad så skriker dom i högan sky? Varför gör dom så?

Kommentarer
Postat av: sasha

Jag vet - men man får försöka förlåta dem för allt underligt de håller på med.

2008-06-27 @ 20:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0