MATTE-kurs

Första kursdagen avklarad. Vilken pärs. I regn, blåst, kyla skulle jag lära mig sitta (kan jag redan), ligga (kan jag redan) plus en massa andra saker, kontaktövningar hette det. Jag VÄGRADE ligga på den där blöta, kalla marken.

En massa andra fyrbeningar var där också, men vi fick inte prata med varann.

Nu orkar jag knappt lyfta ögonlocket.

Våran fröken sa att jag var lättlärd o duktig. Måste få skryta lite innan jag slocknar helt.

Matte hinner inte skriva mer för hon ska på kalas och jag vet vilken tid det tar innan hon har kamouflerat sig. Jag ska soooooova!


Kommentarer
Postat av: sasha

Du kan tipsa matte om att det finns kamoflagemönstrade overaller på Hundshopen. Det går ganska snabbt att ta på sig dem, så får hon mera tid att hjälpa dig att skriva.

2007-09-17 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0