Hemma igen

Har som jag tidigare meddelat varit bortrest. Har umgåtts med tant Iris som är bordercollie o yrhättan Vilda som är fox. Det tog lite tid men till slut så fattade hon att jag ägnar mig inte åt lek. Nåt har hon fattat i alla fall, för hon nosar mig inte i rumpan längre. Vid närmare eftertanke tror jag inte hon fattat nåt, för hon försökte faktiskt sätta på katten, som var nykastrerad.

Ungjäntan i huset var en otroligt fin och förstående människa, som gav mig en hel varm korv. Tänk om alla var såna, vilket liv!  Risken var väl att med tiden skulle det bli svårt att se skillnad på mig o korven. Bortsett från behåringen, då.

Nu när jag är hemma igen kan alla ta det lugnt, utom jag som har glädjefnatt.



Kommentarer
Postat av: julle

Nu ska du inte vara så beskäftig. Lusten kan slå till vid de mest oförklarliga tillfällen och för de mest oförklarliga individer... Jag vet!

2007-11-23 @ 20:01:12
Postat av: Calle

Du ja! Det finns en viss skillnad - av operativ art - mellan dig o mig.

2007-11-23 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0