Mission impossible

Nu är jag putsad o grann, redo att dejta. Pedikyrad, borstad, kammad, ansat stripigt hår där bak under rumpan nånstans. Jag blänker som en ... som en ... ja, som bara en välvårdad Calle Carletto kan göra.

Vid närmare eftertanke blir det inget dejtande, i varje fall inte idag. Måste hålla sjuklingen Tina sällskap, man känner sitt ansvar. Jag har just fått henne att somna. För övrigt har jag ingen att dejta.

Passar sjuklingen

Oj då, jag somnade visst på min post. Jag har vakat hela natten jag också. Om det kan ursäkta fadäsen ovan.

Kommentarer
Postat av: sasha

DU är snäll du, en riktig Florence Nightingale ipå fyra ben.

2007-12-10 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0