Man saknar inte kon ...

Eftersom ingen tycktes komma ihåg att det igår var årsdagen för min mantalsskrivning här i Sverige så tog jag saken i egna tassar.

Tog mig en tur på egen hand i environgerna, såg den livliga trafiken flyta förbi, järnvägsspåret också ganska intressant, hyreshusen såg trevliga ut. Tänkte dra mig hemöver så småningom men kom på andra tankar. Dom kan gott leta. Tyvärr så virrade jag bort mig, men har man klarat Bukarests gator så klarar man väl den här hålan också.

Sen kom det en ung man och tog med mig hem till sig. Han var såå trevlig, för att inte tala om hans mamma. Så dom kliade mig, o klappade, o kliade. Vatten fick jag också.

Människan hämtade mig sen o det var rätt skönt att komma hem ändå. Hoppas dom lärde sig nåt av det här. T ex att inte glömma min årsdag.

Kommentarer
Postat av: ada

Det blev ingen uppvaktning här heller. Bara en förstrdd kommentar när vi hade lagt oss men det var så dags då. Jag ger dem en chans till innan jag tar saken i egna tassar som du...

2009-08-07 @ 16:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0