Månadens kalenderflicka

Jag har förärats månaden november i  Save the Dogs årskalender 2008. Sannerligen att den månaden behöver lysas upp av ett ljuvt o vänt anlete som mitt. Så här ser jag i kalendern. För dagen är jag lite mera oborstad.



Nästan hela helgen har två unga män, njae - en pojke o en ung man gjort sitt bästa för att göra min tillvaro så behaglig som möjligt.  Klappat o kliat o strukit mig medhårs.

Har varit ute på en RIKTIG promenad idag. Jag vet att man inte ska visa sig alltför angelägen o så där, men kunde inte riktigt behärska mig. Ni vet, återseendets glädje. Eller hur, Julle?

Kommentarer
Postat av: julle

Alltid lika trevligt att träffa dig, sötnos. Jag ber om ursäkt å min ohyfsade "systers" vägnar. Hon kan inte riktigt språket än...

2008-11-02 @ 18:01:13
Postat av: Dessa o Cola

Jaaasssså, du.. du vet minsann redan vart du hamnat ???



Det vet inte JAG( vi)- om jag nu ens kom med.......



medn vi får välan se.

fortsätt njut av gos o klapp- det gör jag !



Hälsn Dessa( o Cola)

2008-11-02 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0