Storasyster

Jag är inte bara självutnämnd Top Model, Lyckseles Leading Lady o Florence Nightingale i en o samma uppenbarelse. Som grädde på moset är jag storasyster också med allt vad det innebär. Till Calle, alltså. Jag har hört att storasystrar är lämpliga som ledare. En storasyster är ansvarstagande, mån om att vara till lags o flitig. En storasyster klarar sig själv. Allt stämmer på pricken på mig, utom det där med fliten. Det var väl nån gen som halkade ur läge.

Nån som hört talas om vår kronprinsessa?


Kommentarer
Postat av: julle

I morgon kommer jag och kollar det där med ledarskapet. Jag tror att det handlade om en storebror och inte nån storasyster?

2008-01-29 @ 20:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0