På ålderstrappan

Den 7 augusti är en stor dag för mig, det är min födelsedag nämligen. Nämligen! Jag väntar fortfarande på uppvaktningen.

Jag önskar mig inget särskilt, bara lite extra uppmärksamhet, jag är så anspråkslös så. Att bara bli ihågkommen räcker för mig.  En extra korvski - nä jag avstår med tanke på Calle som måste banta. Stackarn! En runda med färdtjänsten kanske? Nä jag avstår den också, av samma skäl. Jag är så anspråkslös så.

Ett härligt tuggben skulle sitta fint, stretch o massage vill jag också ha mera av. Vill nån komma o hälsa på så var välkomna. Storsint som jag är förlåter jag mina människor att de glömde bort födelsedagen.  Dom börjar bli gamla o gaggiga. Det är inte alla förunnat att bära sin ålder med heder.

Det här vill jag ha:


Leverpastejtårta i en krans av morötter avstår jag från, av hänsyn till Calle. När det krävs så ställer jag upp!



Kommentarer
Postat av: Julle & Sasha & Ada

GrATtiS !!!

2008-08-11 @ 17:36:44
Postat av: Lucky med matte och kompisar

Nämen....vad har jag missat, snyggbuden som fyllt år och allt.

Pussar och gos och svansviftningar och lite bit i rumpan i efterskott hjärtat från mig och min flock,

skulle jag kunna så skulle jag posta en mycket smarrig present, men det blir svårt...ska försöka övertala matte om hon fattar nåt.



Nu ska jag snusa vidare i soffan, kom nyss hem efter en låååång runda med min matte.

Kraaaaaam



2008-08-13 @ 11:46:45
URL: http://stoltmatte.doggyblogg.se
Postat av: ada

...måste erkänna.... jag har gjort sönder din fina bur...men jag ville faktiskt inte vara i den, jag ville vara med matte... och det fick jag till slut. Nu ska matte laga den innan vi lämnar tillbaka den säjer hon... det kanske dröjer innan hon lyckats...

2008-08-16 @ 20:38:19
Postat av: Tina

Det var Calles, inte min. Har du nåt emot Calle? Han har inget emot dig säger han.

2008-08-18 @ 19:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0