Himla trevligt

var det igår. Jag var på ett alldeles nytt ställe med massor av husgrunder, gamla båtar o skrotsaker som jag bara måste sniffa in. Mycke' gräs o barr o grönsaker att vila kroppen på. Inomhus sniffade också igenom allting o konstaterade att det var ett riktigt acceptabelt plejs.

Jag kände mig som ung på nytt, höll nästan på att dra omkull matte för jag hade hur mycke' spring i bena som helst. Å när jag får upp farten på svansplymen, då går det undan. Träffade också en helt bedårisk ung man av årsmodell -05, märke mellanschnauzer, fyrhjuls, f'låt fyrbensdriven med en enorm acceleration. Godis lär vara bästa drivmedlet. Jag släppte alla hämningar o busade hejvilt med honom. Blev faktiskt riktigt andfådd på kuppen. För att vila upp mig låssades jag bara nosa in ett speciellt hörn å det gick han på. Somligt manfolk är hur lättlurade som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0