Dan före dan före dan

I eftermiddag vägrade jag gå ut, för jag har hörde att det smällde o man kan aldrig veta när det händer igen. Så jag tar det säkra för det osäkra o stannar inomhus. Människan min, har gjort allt hon kunnat för att få slut på det här, men slutet har inte börjat än. Hon ser nästan mordisk ut ... stackars den hon kommer på med det pyrotekniska efter nyårsafton. Den personen lever farligt. Då tror jag hon smäller till, eller av eller nåt, jag vet inte. Hon kan vara som en riktig ettermyra, den lilla människan. 

Snart är det julafton. Jag vill ha PAKET! Som luktar korv!

Idag har jag blivit borstad o kammad. Snyggast i stan! Rena bombnedslaget.


Kommentarer
Postat av: julle

Stackars oss om hon också ska smälla...

2007-12-23 @ 19:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0