Rädd?

Människan såg ett TV-program häromdagen med en snubbe som heter Cesar Millan. Han skulle rehabilitera en hund, som var så rädd så hon inte ens fick i sig maten!

Har väl aldrig hört på maken. Jag är också ganska rädd o skrajsen av mig, men nog får jag i mig maten alltid. Ingenting kan avhålla mig från matskålen, absolut ingenting.

Jag tror inte alls att hon var rädd, inte för maten i alla fall. Hon var rädd för Millan, han skulle ju ha ner henne i en jättebalja med vatten. Vet väl hur det var förra sommaren när mina människor tog fram den där jättebaljan. Aldrig skulle jag gå ner i den, aldrig säger aldrig. Eller hon var rädd för att bli tjock. Vet väl hur tjejer är.

Jag tröstar mig vid husses fötter. Intressant doft dom har ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0