Påkostad o svimfärdig

Människan har skaffat nån slags manick som hon kammar/borstar/kardar mig med. Hon säger att den var svindyr o att jag är påkostad o att det är bäst jag uppför mig.

Den där manicken, den drar ut underullen på mig, jag blir nästan svimfärdig så skön är den. Jag uppför mig allt jag kan. Sist uppförde jag väldigt bra, det var t o m innan manicken kom hit. En karl som jag inte kunde stå ut med tidigare, står jag ut med riktigt bra med numera. Egentligen, jag bryr mig inte om honom. Han är ganska ointressant i mina ögon.

Kommentarer
Postat av: irene

Jag ska berätta en hemlis för dig Calle; Karlar är överhuvudtaget inte särskilt intressant...

2009-05-12 @ 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0