Värt att veta

Min matskål har kommit tillbaka. Tom. Den är alltid tom, utom en kort stund mitt på dagen o en stund på eftermiddan.

Det är fortfarande samma röra här hemma. En stor lång karl håller på med nånting utefter väggarna. Första gången han kom hit skällde jag ut honom. Sen insåg jag att det var ingen idé, för han brydde sig ändå inte.

Alla rykten om att jag skulle behöva färdtjänst vill jag med bestämdhet dementera. Jag går själv, jag halvspringer o när jag är riktigt på humör kan jag t o m göra små skutt.

Med rodnad på mina kinder måste jag tillstå att det hände en liten olycka inomhus igår. Så förargligt.

Kommentarer
Postat av: julle

Äach, sånt händer även den bäste. Det hände mig för några dagar sen.

2008-01-24 @ 17:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0