Inom felmarginalen

Jag har slutat med medicinerna. Mitt öra är nästan helt läkt. Kontrollvägning visade +2 hg. Faan också. Jag som nästan svultit ihjäl mig. Det är min absoluta övertygelse att det var nåt fel på vågen. Eller också var det inom felmarginalen. Allt som inte stämmer med ens egen uppfattning om hur saker o ting ska vara,  befinner sig ALLTID inom felmarginalen.

Jag har gått en lång eftermiddagspromenad ensam med matte. Tina fick stanna hemma, hon bara sinkar mig. I morgon ska jag träffa Sasha, hoppas hon kommer ihåg mig. Julle o Ada blindstyre också. Jag glömmer i alla fall inte den senare, det är då säkert.


Kommentarer
Postat av: ada

jag kommer ihåg dig också... :(

2008-08-19 @ 20:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0