Bröd o skådespel

Det är fler än jag som rultat till sig på sistone, jag såg nog att Sasha var lite rund om magen också. Bara mer att tycka om ...

Den nya donnan var med också. Jag håller med Sasha att hon verkar ohyfsad, faktiskt bet hon mig i örat. Hennes människa verkar vara en bestämd sort, så hon kommer att få lära sig hur man umgås vänner emellan. Jag hörde tydligt predikotexten människan läste upp för henne.  Det var en riktig uppvisning!

Jag är satt på svältkost - o nu är jag jääättehungrig!


Kommentarer
Postat av: Sasha

Stackars dig. Jag har börjat bita tillbaka nu, jag. Faktiskt tror jag att hon har börjat förstå svenska nu. Du kan prova nästa gång vi ses.



ps. Mårrmor mätte mina former idag. Jag vågar inte offentligöra resultatet...

2008-08-09 @ 17:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0