Fråga chans?

Tror jag skulle vilja kära ner mig i nån. Men vem? Jag känner inte så många damer i lämplig ålder.

Iris har jag adopterat som moster åt mig, så det går inte. Dessutom är åldersskillnaden för stor.




Bombnedslaget Vilda har frågat chans på mig förut en gång. Då var jag så blyg så jag sprang undan hela tiden, så det blev ju ingenting. Inte törs jag fråga henne nu.



En som jag skulle kunna fråga är Sacha. Vi träffades flera gånger i höstas men hon såg mig knappt, hon bara sprang o letade pinnar i skogen. Hon verkar lämplig i formatet, inte så stor i maten tror jag, motionerar gärna o så är hon invandrare hon också, från samma land dessutom. Som alla kan se är hon söt också.



Jag kanske ber Tina fråga chans åt mig.


Kommentarer
Postat av: sasha

Det fanns så mycket att se och lukta på och jaga och springa efter och gräva i och bära och hoppa över och... ja, du vet ju. Dessutom blir jag ganska blyg när jag möte såna snyggingar som du...

2007-12-09 @ 19:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0