Nyårskul

Har varit bortrest över nyårshelgen. Jag o Calle o människorna hade eget boende o vi, dvs jag o Calle hade tom lyxboende. En riktig Hilton Hotel Svit-koja. I andra huset där människorna höll till fanns det en katt, som jag ville bekanta mig med o jaga men hon brydde sig inte ett skvatt. Hur kul är det att jaga nån som inte vill bli jagad? Jag bara frågar ...

Nyårsnatten var vi vakna hela natten o väntade på husse o matte. Klockan 03.45 kom dom hem, gamla människorna. Inte undra på att jag var trött dan efter. Betänk att jag skulle hålla ett öga på Calle också.

Nu är det skönt att vara hemma, trots att det är svinkallt ute. Calle, den fegisen, det är ingen stake i honom. Han vägrar gå ut i den här kylan.




En sommarbild från Hilton Hotel de luxe-kojan. Mysigt med egen kupé.

Kommentarer
Postat av: julle

men HUR ska jag kunna komma mig upp till den övre?

2009-01-05 @ 14:59:40
Postat av: Tina

Knäppgök! Vad ska du där o göra? Du kan ju ligga skavfötters med mig, ju!

2009-01-06 @ 15:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0