Lyckan kommer, lyckan går ... ?

Tack vare våra inneboende Julle o Sasha har lyckan lett mot mig i en massa dagar, kan knappt räkna hur många.  Människan kan nämligen inte ha mer än en jycke kopplad. Gissa vem! Det var inte Sasha, det var inte jag o de var inte Calle. Alltså - återstår?  

Då har jag fått vara LÖÖÖS, så länge jag haft lust. Trallala, trallala, va' jag ä' gla'. Jag har skött mig såå fint, inte rymt iväg en endaste gång, jo kanske en gång. Det var det där ödehuset, som jag var tvungen kolla in lite närmare. Jisses, vad hon hetsade upp sig, det var ju faktiskt bara en  tre-minutare. Sen satt jag där på trappan, hur fin o go' o gla' som helst. Ett litet äventyr då o då livar upp, det är då säkert.

Hoppas det håller i sig, för nu har dom flyttat hem till sina människor igen. Fasligt så tomt det blev här. Riktigt ödsligt.

Kommentarer
Postat av: Boss och Glenn

Vi vet... vi vet...
Kopplade jycken var Julle! Det visste vi på en gång, utan att tänka efter...

:D

2008-03-13 @ 21:06:33
Postat av: julle

ja ja ja ja, det är väl inte så mycket att hetsa upp sig för...
Om du bara talar om när du ska rymma nästa gång så kommer jag och gör dig sällskap. Jag har börjat träna min människa att går ut med mig när jag gnäller nu.

2008-03-14 @ 16:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0