Igår, idag, i morgon

Här hoppar inga halta löss, här springer jag över Lycksträskets frusna vatten.

Lycksträsket

Igår fick jag äntligen min efterlängtade långpromenad. Jag har av förklarliga skäl fått stå tillbaka en del den senaste tiden. Först gick jag en promenad efter sommarstugevägen, sen gick jag en låång promenad isvägen över älven. Åååh vilka dofter, åååh vilken svalkande kyla, åååh blå himmel, sol, vind i pälsen, åååh att få sträcka ut o bara springa!

Idag har vi haft besök av Julle o Sasha o deras människa. Julle o Sasha ska bo hos mig när människan deras far iväg för att  skvalpa i salta vågor o se på märkvärdigheter.  JAG ska ligga närmast husse när vi ser på TV. Julle o Sasha o Calle får samsas om resten.

I morgon vaknar jag till en ny dag med nya dofter o nya intryck o följer husse till jobbet.


Kommentarer
Postat av: julle

Pax för din mattes knä.

2008-01-13 @ 20:11:09
Postat av: Lars

Tackar för kortet och kalendern. Den var väldigt fin. Du var ju klart en av dom finaste. Det var ingen stor konkurans för dig inte!

Vad synd att jag redan har skaffat en kalender för 2008, nu måsta jag hitta nånstans att hänga den med dig.

2008-01-16 @ 17:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0