Frikopplad

En ynka liten stund fick jag vara lös idag. Alltså, jag låssades bara vara trött o tog det väldigt, väldigt lugnt. Gick sist av alla o släpade benen efter mig. Då tror min människa att jag slagit in på lugna gatan o jag slipper kopplet. För att invagga henne i ännu större säkerhet visade jag att jag kunde komma på inkallning också.

Med frikopplingen inlagd satte jag upp farten o hann leka lite med den där lilla gulliga saken som hänger ihop med Julle. Vi skulle kunna ha riktigt roligt, säkert! Jahapp, sen åkte jag fast igen. Säg den glädje som varar beständigt.

Sasha o jag är f d storstadsbor båda två. Samma storstad dessutom. Vi har en hel del gemensamma erfarenheter att ventilera, bara vi får tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0