Två par i leken

Följande har utspelat sig:

Jag har gått i par med Julle.
Sasha har lekt med mig. Försökt i alla fall.
Julle har nosat mig i rumpan.

Vi höll till på travbanan så att ingen skulle se oss. Människan behöver träna på att gå med oss alla fyra. Sasha o Calle fick vara lösa. Mitt milda o väna utseende till trots är jag ändå rätt äventyrlig av mig. Därför fick vi gå i parkoppel Julle o jag. Det gick ganska bra så länge jag fick bestämma.  Eftersom människan har så mycket i händerna o fickorna (bajspåsar, godis, näsdukar, extrakoppel, mobil, nycklar, herregud vad hon släpar med sig) får hon inte plats för kameran. Annars hade det blivit en mycket stämningsfull bild av Julle o undertecknad.

Sen behövde vi alla vila upp oss. Människan mest.


Kommentarer
Postat av: julle

Det är alltid lika trevligt - att nosa dig i ändan

2008-02-08 @ 23:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0