Nära-döden-upplevelse

Jag går INTE över stora bron i rusningstrafik. Försökte i måndags, det vara rena rama nära-döden-upplevelsen. Jag har gått där några gånger tidigare, men då har bilarna varit både mindre, tystare o inte lika många. Nu var det bilar som var jättelånga, höga som hus o väldigt brummiga. Tror ni inte att det var en som släppte sig alldeles intill mig? En JÄTTEFIS! Jag blev så rädd så jag skakade i hela kroppen. För att inte tala om alla dessa cyklister, mopedister o käppgångare. Måste de vara ute när jag är ute? Har de inga hem? Till råga på allt kom det en konstig sak som såg ut som månbil, vad ska man tro? Finns det utomjordingar i stan? Fast människan som satt där såg då ut som en alldeles vanlig människa.

Husse fick komma och hämta mig. Vilken pärs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0