Min födelsedag


Lördagen den 6 oktober fyller jag fyra år. Då ska jag ha Öppet Hus mellan  kl 15 - 17. Ni är alla välkomna på lite Frolic, levergodis, snittar på Husmans m böckling- o leverpastej samt kex. Dryck: Vatten genomgående samt kaffe med mjölk. Tina har lovat att vara toastmadame om det behövs.  

Jag är ju så blyg så jag håller mig säkert i bakgrunden. Om jag inte törs ta emot presenterna kan ni lämna dom i hallen.

Blyger

Önskelista (saker)
Märgben
Kyckling, kokt, stekt, grillad, rimmad det går bra vilket som
Köttbullar
Korv
Leverpastej
Grisöron (för att prova)
Såna där vita tuggflärpar som finns i lösvikt på Hundshopen

Önskelistan kommer att finnas på Hundshopen.

Önskelista (att göra)
Långpromenader, leta saker, rulla i dynga, klättra, balansera, sova middag med matte

Önskelista (att vara)
Modig
Trygg
Lekfull
Självständig

Önskelista (att få)
Egna kompisar


Kommentarer
Postat av: sasha

wooooffh, så kul. Jag ska absolut dra med farbror på kalas. Jag har ALDRIG varit på kalas men har hört nåt om fina kläder och sånt. Jag s´ka kolla om mårrmor har tvättat min polarn&pyret-tröja. Duger den?

2007-10-02 @ 19:35:54
Postat av: Calle

Oooh ja, den duger fint, men du får komma som du är också. Farbror kanske ska kamma sig lite ... ?

2007-10-02 @ 20:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0