Kär hund har många namn

Mirakelhunden Calle, det är jag det! En känslig natur som varit med om mycket, lärt mycket, läser tydligt av kroppsspråk  o sorterar människor därefter. Skulle vilja tycka om barn men de har varit mycket dumma med mig.

Hjärnskrynklardamen förstod att jag hade ont i nacken men med mycket kärlek, god o REN mat skulle jag läka till både kropp o själ så småningom. Utan att jag berättade det sa hon att jag svultit så mycket att det var ett rent under att jag levde. Hon såg att jag hade haft bekymmer med att röra mig också. Hur mycket såg hon egentligen? Har jag några hemligheter kvar, eller läste hon mig som en öppen bok? Jag tror i alla fall att hon tyckte om att läsa min bok för hon sa att det fanns både visdom o klokhet hos mig. Tacksamhet o positiv energi strålar omkring mig.

Lång röd tunga

Bilden är från förra vintern, jag har min scooteroverall på mig. Snygg, va!

Kär hund har många namn, Calle kamphund, Calle mirakelhund, Calle underhunden,  men mest av allt gillar jag att jag heter Calle.



Sen tänker inte jag heller berätta allt vi pratade om. Det finns saker som sägs i förtroende och ska bevaras i förtroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0