Dagen efter

Jag är helt utfestad, tur att det är födelsedag bara en gång om året. Har tuggat tuggflärp, våmfyllt tuggben, det smakade himmelskt, korv o köttbullar och gjort mitt bästa för att underhålla gästerna. Både farbror Julius, Sasha o mårrmor kom o uppvaktade. Jag har så svååårt för sällskapsliv, men har man annonserat om Öppet Hus så har man. För säkerhets skull höll jag mig i bakgrunden o lät Tina sköta det mesta av konversationen.

Utfestad

Och så hade jag så tokroligt i skogen igår, det var bättre än alla presenter. Mitt DJUNGELVRÅL av glädje lät tyvärr mera som ett blandskogspiip.  Säger dom som tycks förstå skillnaden.


Kommentarer
Postat av: sasha

vadå, brukar man inte göra så när det är kalas? Jag vet ju ingenting jag

2007-10-07 @ 17:00:11
Postat av: Astrid

härligt med kalas.. det gör du helt rätt i att låta Tina sköta konversationen, här hemma är det gamlingen Lina som gör det.

2007-10-09 @ 07:18:54
URL: http://vilddjuren.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0